jeudi 1 novembre 2012

Cum se comunica (Organizare pentru Craciun)



From: TATA  <Tata@tata.ro> To: MAMA  <Mama@mama.lu>
Sent: Friday, September 28, 2012 4:52 PM Subject: An scolar 2012-2013 - scoala si vacante

Salut,


Acesta este organizarea anului scolar in curs.

M-am gandit ca este utila pt organizare.
TATA




On Oct 1, 2012, at 2:44 PM, MAMA  wrote:

Salut,


Merci pentru informatie.

Sa inteleg ca il lasi pe Pisoi din 21 Decembrie dupa-masa?
Sti ca are nevoie de o hirtie de la tine, semnata la notar, in care sa specifici ca poate calatori cu mama (copie de pe buletin in attachment)?
In ce perioada il lasi?  (comentariu: mi se pare foarte clar 1)

Da de veste,
MAMA


From: TATA  <Tata@tata.ro> To: MAMA  <Mama@mama.lu>
Sent: Tuesday, October 2, 2012 10:16 AM Subject: Re: An scolar 2012-2013 - scoala si vacante

Salut,


Da, pai  asa ma zis ca sunt deacord sa calatoreasca cu Ani (comentariu: Bunica Materna).


Sper sa nu fie motive sa ma razgandesc.

E ok din 21.12.2012 e vineri cand se termina scoala.
Pisoi mi-a spus ca vrea sa merga la ski in vacanta de iarna, te ocupi? Te ocupi insemna ca te duci cu el...nu ca incerci sa-l convingi ...ca nu vrea!!! Ok? (comentariu: Tata impune ce se face cand copilul si mama sunt in vacanta,... operator de turism, TIPIC de PAS))
TATA


From: MAMA  <Mama@mama.lu> To: TATA  <Tata@tata.ro>
Subject: Re: An scolar 2012-2013 - scoala si vacante Date: 2012/10/2

Salut,


N-am inteles faza cu "Sper sa nu fie motive sa ma razgandesc."

Mie imi suna a amenintare. Poti sa imi explici ce vroiai sa zici si sa imi dai 2 exemple de motive care ar putea sa te faca sa te razgindesti?
Ca sa pot sa rezerv biletele de avion o sa am nevoie de hirtie. De data asta nu pot sa mai astept sa mi-o dai cind vin in tara (poate) pe 21 decembrie.

Pina in ce data il lasi? (comentariu: mi se pare foarte clar 2)

MAMA


From: TATA  <Tata@tata.ro> To: MAMA  <Mama@mama.lu> 
Sent: Tuesday, October 2, 2012 11:16 AM Subject: Re: An scolar 2012-2013 - scoala si vacante

Relax ... e doar paranoia ta ... :)) 

De ce nu te gandesti ca motivele pot fi din alte cauze...poate nu vrea Pisoi sau pateste ceva... my good...
Sa-mi spui traseul pt Ani si Pisoi si programul l acare te-ai gandit. Nu mi-ai raspuns depre ski ...
TATA

From: MAMA  <Mama@mama.lu> To:  TATA <Tata@tata.ro>

Date: 2012/10/4 Subject: Decembrie 2012


Salut,

Am discutat cu Pisoi si vrem sa vedem cum sa ne organizam de craciun, asa ca o sa te rog sa imi raspunzi la email cu datele intre care il lasi sa vina. (comentariu: mi se pare foarte clar 3)
Te rog eu frumos sa te duci la un notar si sa ne faci imputernicirea ca sa poti sa mi-o dai pina plec (duminica).
Este unul aici la bloc poti sa vii aici daca vrei. daca ai nevoie de mine, de Ani sau de alte documente, da-mi un semn.

Merci

MAMA



Comentariu: Cred missing E-mail


From: MAMA  <Mama@mama.lu> To: TATA  <Tata@tata.ro>

Subject: Pisoi Dec 2012 Date: 2012/10/8

Tata,

Nu am cum sa iti spun traseul daca nu stiu datele (comentariu: mi se pare foarte clar 4) - in functie de cind vrei sa vina inapoi, eu ma uit pe net si vad care traseu are un pret mai avantajos.
Deci am nevoie de datele la care sa se intoarca, intelegi? (comentariu: mi se pare foarte clar 5)

In functie de perioada care vor sta vom stabili si programul. Nu putem face la fel de multe lucruri daca stau de ex= 8 zile sau 2 sapt, intelegi? (comentariu: mi se pare foarte clar 6)

Am crezut ca imi pregatesti documentul (in care sa specifice ca poate calatori cu Ani si datele exacte de plecare/intoarcere si ca mi-l dai cel tirziu duminica dimineata.
Te rog sa intelegi ca cu cit mi-l trimiti mai tirziu, cu atit va fi mai dificil pentru toata lumea sa se organizeze.

Merci,
MAMA

On Oct 15, 2012, at 9:31 PM, MAMA  wrote:

TATA,
Sunt doua saptamini de cind te-am intrebat in ce perioada il lasi pe Pisoi cu noi. (comentariu: mi se pare foarte clar 7) Nu mi-ai raspuns.
Zilele trecute cind am vorbit cu Pisoi pe skype ai intervenit si cind te-am intrebat, ai iesit din camera.
Nu inteleg despre ce planuri vorbesti. 
In emailul tau din 21 Octombrie 2011, citez:
"Pentru mine daca vacanta de iarna/craciun/revelion..sau cum vrei tu sa o numesti este una singura si daca incepe in 24 dec si se termina in 16 ianuarie o sa beneficiezi de ea intreaga cum e si normal si de bun simt. EU asa cred ca este normal."

(Comentariu: Tata are la drept 5 saptamani in doi anni,... mama 1 septamani in doi anni,... egalitate ?)

Deci vacantele de iarna Pisoi poate sa le petreaca cu noi. Toate. Cum ai zis tu, ti se pare normal.
Te rog sa imi confirmi ca sa pot face rezervarile.
MAMA




From: TATA  <Tata@tata.ro> To: MAMA  <Mama@mama.lu>

Sent: Tuesday, October 16, 2012 8:30 AM Subject: Re: Pisoi Dec 2012


MAMA,
Am discutat cu Pisoi duminica si este ok sa vina in prima saptamana din vacanta. (Comentariu: pana cand ?)
Asa cum deja stie toata lumea cu tine nu este cazul sa apelam la bun simt...pt ca iti lipseste. E o chestie pe care o ai sau nu o ai..tu nu o ai. Relaxeaza-te nu se regenereaza...:)) (Comentariu: Tata nu a apreciat Citat,... este rău)
Sa-mi explici si mie cum ai decis  tu ca Pisoi poate sa petreaca "Toate" vacantele de craciun doar cu tine? E tot din "bunul tau simt" venita ideea asta? Nu am spus niciodat aca Pisoi pote sa-si petreaca TOATE vacantele de iarna cu tine!!! (Comentariu: Ce se fac cu emailul din 21 Octombrie 2011 ?)

Te rog sa faci rezervarile doar dupa ce ma informezi despre traseul pe care va calatorii Pisoi dus si intors, cu care desigur tot din bun simt trebuie sa fiu deacord....apoi eu am sa-ti transmit ce cred.

Eu zic  ca aici ne oprim cu "mr. Nice Guy" (Comentariu: "mr Nice Guy" Cand ?) pt ca degeaba eu ti-am oferit o cale amiabila pt ca nesimitirea ta..atinge cote din ce in ce mai inalte. (Comentariu: O cala amiabila ?)

Te rog sa nu mai apelezi la bunavointa mea...esti nesimtita si nu ai inteles calea de intelegere pe care ti-am propus-o azi vara, nu cred ca mai e cazul sa-ti mai fac vreo favoare...

ps:
1.legat de citate...sa-mi trimiti inregistrarea :)
2. tie ti se pare normal doar ce iti convine tie ...
2. eu am apelat la bunul tau simt cand te-am rugat sa incetezi cu hartuirea pe care o faci cu Pisoi cu procesele tale... (Comentariu: La tata ii e frica de Custodia Comuna) desigur nu aveam la ce sa apelez....deci daca vrei sa ma citez:'" daca ramanem pe calea in care vrei sa decida instanta...atunci respectam ce spune instanta"... ai hotararea judecatoreasca? Citeste-o!Respect-o.
4. salveaza emailul acesta o sa ai nevoie de el...

O zi buna!
(Comentariu: nesemnate)

From: MAMA  <Mama@mama.lu> Date: 2012/10/16

Subject: Re: Pisoi Dec 2012 To: TATA  <Tata@tata.ro>

De fapt nu mi-ai facut nici o favoare. Tot ce ai facut in august e un monolog (Comentariu: Ca intotdeuna, TIPIC de PAS). De fiecare data cin dam incercat sa zic ceva, m-ai intrerupt cu ceva de genul : "acum nu discutam despre asta". Deci nu mai fa pe tata bun si flexibil sau intelegator ca fatele tale vorbesc de la sine.

Programul cu Pisoi e sa ne patrecem sarbatorile la Luxembourg. Avind in vedere ca nu ai fost inca de acord si nu mi-ai trimis nici o hirtie conform careia Pisoi poata sa iasa din Luxemburg, nu inteleg de ce mai intrebi. Daca primesc hirtia semnata la notar, atunci se schima planul si mergem la Bruxel. Te rog sa te hotarasti.
 (Comentariu: nesemnate)



On Oct 18, 2012, at 6:20 PM, MAMA  wrote:

Draga ,

1- Nu am decis ca toate vacantele sunt ale mele, daca consideram ca ar fi fost asa, as fi facut rezervari fara sa te mai intreb nimic.
2- Tu ai zis ca asa ti se pare normal, dar de ce ti se aplica doar tie? Doar cind iti convine toate vacantele de iarna cu Pisoi sunt ale tale?
3- Se pare ca nu iti dai seama de graitatea situatiei pe care o creezi cu vacantele de iarna:

2011 / 2012      23 zile (TOATE vacantele !!!)
2012 / 2013     MAMA 8 zile -  15 zile
2013 / 2014      23 zile (TOATE !!!)
2014 / 2015     MAMA 8 zile -  15 zile

Total  69 zile !!! – Total MAMA 16!!!!
si sa nu zici ca asa e decizia, pentru ca tu asa ai cerut!!!

4- Si mai ai curajul sa vorbesti depre bun simt cind exagerezi cu vacantele? Pina si un copil de clasa a IV-a cu cunostinte de baza de matematica o sa inteleaga ca nu prea e egalitate aici
Pentru mine bun simt ar fi 46 zile fiecare

Imi vorbesti de bun simt:   E o chestie pe care o ai sau nu o ai..tu nu o ai. Relaxeaza-te nu se regenereaza...
Faptul ca esti un increzut care trateaza pe toata lumea de sus si parerea nimanui in afara de a ta nu conteaza, nici asta nu se regenereaza, relaxeaza-te.
O sa ramii un infumurat care se razbuna pe fosta lui prietena folosindu-se de un copil de 10 ani - care intimplator e fiul lui...

Si nu intelegi de ce apelez la tribunal? Tocmai pentru ca TU nu ai bun simt!!!
Trimite odata documentul ala si nu mai tot lasa rugat ca nu denota nimic in afara de nesimtire si ca-ti bagi piciorul in programul lui Pisoi de craciun

MAMA



From: MAMA  <Mama@mama.lu> Date: 2012/10/22

Subject: Re: cit sa te mai rog? To: TATA  <Tata@tata.ro>


Draga ,
O sa fac cumpar biletele de avion in perioada 21-30/12/2012 ca sa nu mai avem discutii.
Asta inseamna ca am nevoie de document/hirtie sau cum s-o fi numind ca Pisoi sa poata sa iasa din luxembourg - sti tu, cum ai facut-o in vara....
Asa ca TE ROG FRUMOS sa o faci sa sa mi-o trimiti. Pe mail, pe posta, cum vrei tu...

Multumesc mult de tot,
MAMA



From: TATA  <Tata@tata.ro> To: MAMA  <Mama@mama.lu> 

Sent: Monday, October 22, 2012 10:54 AM Subject: Re: cit sa te mai rog?


:)
Esti simpatica...
Imi place aia cu ...."intamplator"
O sa recitesc decizia sa nu gresesc...
Multumesc!

(Comentariu: Booking facut)



From: TATA  <Tata@tata.ro>; To: MAMA  <Mama@mama.lu>; 
Subject: Re: cit sa te mai rog? Sent: Tue, Oct 23, 2012 6:47:12 AM 

O sa incerc sa fac sapt asta...inca nu cumpara nimic...Cand sunt gata le trimit scanate pe email.
Te anunt....da? Respira…


(Comentariu: dupa 23 zile,... nu cumpara nimic,... Too Late)



From: MAMA  Mama@mama.lu to: TATA <Tata@tata.ro>

date: 23 October 2012 19:40 subject: Rezervari dec 2012


Draga ,

Acum serios..... Daca mi-ai fi spus de la inceput sa astept ar fi fost ok, dar sunt 22 zile si nu zici nimic decit sa citesc decizia, no, nasol. Ar fi trebuit sa zici de la inceput, adica din 1 oct cind ti-am scris prima data, as fi inteles (poate) dar nu poti sa ne blochezi fara sa imi spui pe ce perioada.... Daca mi-ai fi spus ca nu esti sigur, sa imi fi dat niste date aproximative ar fi fost ok, dar ZI ceva, comunica!

Am rezervat bilete ieri in urma emailului tau care imi explica - pentru a cita oara? - ca exista o decizie si ca trebuie sa o respect. Mi-ar fi placut sa fim mai relax, mai flexibili, dar nu pot daca nu dai de veste ??

Going out

W6 3361 24 December 2012
Departs from: Cluj-Napoca (CLJ) 13:55
Arrives to: Dortmund (DTM) 15:15
  
Coming back

W6 3362 30 December 2012
Departs from: Dortmund (DTM) 15:40
Arrives to: Cluj-Napoca (CLJ) 18:50

A trebuit sa ma incadrez in datele deciziei, cu toate ca mi-ar fi placut ca Pisoi sa ramina si de Revelion :(

Imi pare rau,
MAMA



From: TATA To: MAMA 

Sent: Wednesday, October 24, 2012 3:57 PM Subject: Re: Rezervari dec 2012

Treaba ta...ti-am zis sa astepti...saptamna aceasta...

Ideea este ca e ok sa ramana si de revelion...pana in 4-5 ian

Vroiam sa coordonez cu restul prietenilor care mergeau la ski din 5ian. (Comentariu: Prieteni sunt mai importanti)
  
Deci daca modifici bilete sau nu, e doar optiunea ta...dar sa-mi spui pana vinerea asta.

Desigur nu mai poti tu de tristete ca Pisoi nu sta de Revelion ... ti-ai facut doar alt program si te incurca :))) poate pe altii ii prostesti cu povestile astea... (Comentariu: INCREDIBIL)



On Oct 24, 2012, at 8:58 PM, MAMA  wrote:

Pai mi-ai zis sa astept ieri, dupa nu stiu cite emailuri in care imi zici sa citesc decizia, am facut si eu rezervari cum am putut in asa fel incit sa ma incadrez in decizie. Deci eu trebuie sa iti dau un raspuns pina vineri dar tu te gindesti de 22 zile..... Hm
Cum poti sa zici ca nu ma intereseaza Pisoi atita timp cit te-am tot intrebat? Faptul ca poate sa stea pina in 30 era sigur! Eu te-am intrebat sperind ca il lasi mai mult timp. Cum tu mi-ai zis sa citesc decizia, am facut planuri respectind decizia.
Poti sa crezi ce vrei dar sa sti ca avem +\- 350 km la fiecare drum. Deci: 350km ca sa ma duc sa ii iau, il aduc pe Pisoi la Luxemburg alti 350km iar la intoarcere, aceeasi poveste. Crede-ma ca daca puteam, nu am fi facut 1400 km in doar 7 zile daca puteam sa evit sau sa ii fac in 12 zile :(
Poti sa fii sigur ca nu ma deranjeaza sa ramina pina in 4 Ian.
Daca esti pregatit sa suporti tu taxa pentru schimbarea biletelor (+\-400 euro -azi, dar preturile cresc in fiecare zi) eu nu am nici o problema - o sa ma bucur sa ramina cu noi. Daca vrei, poti...

MAMA




From: TATA  Tata@tata.ro To: MAMA  <Mama@mama.lu> 

Sent: Thursday, October 25, 2012 8:32 AM Subject: Re: Rezervari dec 2012

MAMA...

Locul care l-ai ales sa locuiesti si traseul pe care calatoreste Pisoi este doar alegerea ta...
Te-am rugat sa astepti...a fost alegerea ta...
Daca vrei sa accepti propunerea facuta este tot alegerea ta...de unde rezulta si responsabilitatea ta.
Eu deocamdata vad ca trebuie sa suport doar "atitudinea" ta...costurile le suporti tu daca te intereseaza...
Atat vreme cat "atitudinea" ta va fi cea cu care ne-ai obisnuit de multi ani...nu astepta sa-ti intinda cineva covorul rosu...

O zi buna!
(Comentariu: NO COMMENT)
(Comentariu: nesemnate)



From: MAMA  <Mama@mama.lu> Date: 2012/10/25

Subject: Re: Rezervari dec 2012 To: TATA  <Tata@tata.ro>


Draga ,

Faptul ca ne-ai blocat cu fraza din emailul tau din 16 Octombrie - adica acum 9 zile si deja te-ai razgindit!!!!
respectam ce spune instanta"... ai hotararea judecatoreasca? Citeste-o!Respect-o.
e responsabilitatea ta, lipsa ta de flexibilitate in ceea ce il priveste pe Pisoi si lipsa de respect fata de noi toti - avind in vedere ca inca nu am hirtia ca sa iesim din Luxemburg. Deci, ne blochezi, cum indraznesti sa vorbesti de responsabilitate?
Nu m-ai rugat sa astept, nu ai zis nimic!
Ce coincidenta, si eu trebuie sa accept atitudinea ta de "eu sunt seful tuturor si toata lumea trebuie sa faca cum zic eu"

Deci, te informez programul: Pisoi se intoarce pe 30 Decembrie la 18:50 - poti sa te duci la aeroport - daca esti in Cluj si nu iti incurca prea mult programul sau poti sa il lasi cu Ani pina in 4 ianuarie.
Astept hirtia, cum mi-ai promis, saptamina aceasta.

merci
MAMA

P.S. eu m-am cam saturat sa ne tot certam, incarca sa comunici mai mult, poate fi benefic pentru toata lumea si iti evita nervi la stomac




From: TATA <Tata@tata.ro>; To: MAMA <Mama@mama.lu>;

Subject: Re: Rezervari dec 2012 Sent: Thu, Oct 25, 2012 12:54:34 PM



MAMA...daca tu chiar vrei...putem face cum scrie hotararea...vrei?



Daca da...sa-mi spui pana maine, daca nu ...sa-ti revezi atitudinea.



Apoi cred ca trebuia sa decidem impreuna care perioada sa stea la tine nu sa decizi tu de capul tau care saptamana din vacanta ...fie ca e prima, a doua sau ultima sa stea cu tine...

Daca e asa...atunci...de ce nu ar sta la tine in a doua saptamana de vacanta????? (Commentariu : ???)



Faptul ca ai retinut bilete cand ti-am spus sa nu rezervi pana iti spun ... e pur treaba ta...ti-o asumi. (Comentariu : 23 Octobrie, rezervatie a fost facute in 22 Octobrie)



Ti-am spus sa nu rezervi nimic...pana nu iti spun... Nu m-am razgandit...ca nu aveam o hotarare luata...Ori mi se pare absolut rezonabil sa-ti comunic ce am hotarat si acest lucru sa-l stii cu 2 luni inainte ...nu vad ce te nemultumeste...inafara de rezultatul actiunilor tale.



TATA


FromMAMA <Mama@mama.lu>; Date: 2012/10/26
Subject: Rezervari 22 Oct 2012 To: TATA <Tata@tata.ro>

Draga TATA,

Cred ca nu ai inteles. Rezervarile au fost facute inainte ca tu sa imi spui sa astept.

Rezervarile au fost facute dupa 22 de zile fara raspuns clar din partea ta, iar acum vii sa vorbesti despre care saptamina de vacante vorbim, am impresia ca te-ai trezit cam tirziu, reactionezi cu intirziere....

From: TATA <Tata@tata.ro>;
To: MAMA <Mama@mama.lu>;
Subject: Re: cit sa te mai rog?
Sent: Tue, Oct 23, 2012 6:47:12 AM
O sa incerc sa fac sapt asta...inca nu cumpara nimic...Cand sunt gata le trimit scanate pe email.
Te anunt....da? Respira…

From: TATA <Tata@tata.ro>
To: MAMA <Mama@mama.lu>
Sent: Thursday, October 25, 2012 8:32 AM

Subject: Re: Rezervari dec 2012
MAMA...

Locul care l-ai ales sa locuiesti si traseul pe care calatoreste Matei este doar alegerea ta...
Te-am rugat sa astepti...a fost alegerea ta...

Deci daca tu trebuie sa iti consulti prietenii inainte sa decidem impreuna programul cu Pisoi, deci prietenii sunt mai importanti, nu da vina pe mine.
Inainte de toate discutam - adica impreuna -  dup'aia iti faci planuri, mi se pare de bun simt, nu?

Eu am incercat sa decid cit de rapid posibil si sa stau cit de mult timp cu Pisoi, tu ai alte prioritati....

Uita-te bine la attachment














Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire